یک روز با مادر !

یک روز با مادر! با توجه به دغدغه های روزانه ممکن است برنامه ریزی یک روز شاد همراه فرزندان را فراموش کنیم. در این روز فرزندان به همراه مادران خود و هم کلاسی هایشان به طبیعت رفتند ، بازی با یکدیگر، یوگا در طبیعت و صرف یک ناهار دسته جمعی در سلاله از برنامه های یک روز خاطره انگیز برای همه بود.
صرف وقتی برای تفریح با فرزندانمان چه تاثیری بر رشد آن ها دارد؟
سرعت سریع زندگی امروزی باعث می شود به راحتی فراموش کنیم که صرف وقت با فرزندانمان واقعاً مهم است. زمان ما یکی از بزرگترین چیزهایی است که می توانیم به آنها بدهیم.

یوگا با والدین - سلاله
یوگا در طبیعت با مادران- پردیس سلاله

در ادامه تاثیر گذراندن یک روز با فرزندان و انجام فعالیت های مشترک را در رشد آن ها بررسی می کنیم:

باعث ایجاد عزت نفس در کودکان می شود:
کودکانی که با والدین خود وقت می گذرانند و در فعالیت های مشترک شرکت می کنند، احساس مثبتی از ارزش خود پیدا می کنند. وقتی بچه ها احساس می کنند که برای والدینشان ارزشمند هستند نسبت به خودشان احساس مثبت تری دارند. لازم نیست که فعالیت های خانوادگی سفرهای پرهزینه باشد تا معنادار باشد، بخش مهم فقط با هم بودن است. می توانید با هم دوچرخه سواری کنید یا یک بازی انجام دهید.
پیوندهای خانوادگی را تقویت می کند:
خانواده هایی که فعالیت های روزمره را با هم به اشتراک می گذارند، پیوندهای قوی و عاطفی خواهند داشت. مطالعات نشان داده است که خانواده‌هایی که از فعالیت‌های گروهی با هم لذت می‌برند، پیوند عاطفی قوی‌تری دارند و همچنین توانایی سازگاری خوبی با چالش ها و موقعیت‌های مختلف خانوادگی دارند.
رفتارهای مثبت ایجاد می کند:
کودکان و نوجوانانی که زمان بیشتری را با والدین خود می گذرانند، کمتر درگیر رفتارهای پرخطر می شوند.
کودکانی که مرتباً با خانواده خود غذا می خورند نیز معمولاً در مقایسه با کسانی که اغلب با اعضای خانواده غذا نمی خورند، رژیم غذایی بهتری دارند.
ارتباط را تقویت می کند:
وقتی با فرزندان خود وقت می گذرانید، محیطی را برای ارتباط آزاد ایجاد می کنید. ارتباط خوب برای فرزندان شما مهم است که با صحبت کردن در مورد هر چیزی احساس راحتی کنند. اینکه به سادگی از فرزندتان بپرسید که چگونه روز او گذشته است، می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.
می تواند به فرزندان شما کمک کند تا دوست خوبی باشند:
کودکان با مثال یاد می گیرند. اگر با گذراندن زمان باکیفیت در کنار هم، الگوی خوبی برای آن‌ها باشیم به احتمال زیاد آن‌ها این رفتارها را در سایر روابط زندگی‌شان اجرا می‌کنند. چیزهای ساده ای مانند بازی با هم به آنها کمک می کند تا درک بیشتری در مورد تعامل با دیگران داشته باشند و همچنین چیزهایی مانند به اشتراک گذاری و مهربانی را به آنها آموزش می دهد.
مهمتر از همه، یک روز با خانواده یعنی فقط می توانید لذت ببرید و از همراهی یکدیگر شاد باشید.

یک روز با مادر - پردیس سلاله
یوگا مادر و کودک در طبیعت- سلاله